sobota, 1 września 2012

wymianka zielono- turkusowa:)

Dziś pochwale się  wymianką ZIELONO- TURKUSOWĄ. Była to moja pierwsza wymianka, miałam lekkiego stresa czy moje prezenty sie spodobają - dostał wiadonmość, że sie podobają. Organizatorką wymianki była HANKA. Dziękuję za zorganizowanie tej wymianki.
Moją parą wymiankową była Anko
A oto cuda, które otrzyamłam:
niebieska torebeczk- już znalazła swoje zastosowanie

broszka, bransoletka, zawieszka i cudny motylek

jeszcze raz broszka,brasoletka, zawieszka motylek- lepsze zdjęcie.
Tasiemki, koralki, guziki, cekiny - napewno coś z nic wytworzę

I kartka z pozdrowieniami. 
Były również słodycze, ale gdy paczka przyszła mój synek sie nimi zaopiekował- bardzo mu smakowało.

Prezenty, które wysłałam 
Kolczyki duże

Kolczyki mniejsze, nie wiedziałam, które do gustu przypadną.

Troszkę koralików, serwetek, tasiemka i kordonki- w kolorach wymianki
naszyjnik recyklnigowy


                                                                         oraz słodkości.


Jeszcze raz dziękuje ANKO i HANCE.
Pozdrawaim wszystkich gorąco.

1 komentarz:

  1. Dziękuję za udaną wymiankę, miło mi, że prezenty się spodobały. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń